Brand, Meet Story copertina

Brand, Meet Story

How to Create Engaging Content to Win Business and Influence Your Audience

Anteprima

Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

Iscriviti ora
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese, cancelli quando vuoi

Brand, Meet Story

Di: Heather Pemberton Levy
Letto da: Karen Saltus
Iscriviti ora

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 12,95 €

Acquista ora a 12,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

Think of the last great article you read or the last great speech you heard. Chances are, if you remember one key message, you also remember one compelling story. That's because the best content starts with a story. When it comes to marketing, the best business content starts with a story the audience cares about, not the brand's message about what it wants to sell them. In Brand, Meet Story, Heather Pemberton Levy describes the Story Comes First method, a practical approach that combines techniques from journalism and fiction writing to help brands tell stories that put the listeners' interests first. Whereas most brand marketers create content to sell their product, service or technology, the Story Comes First method turns this approach on its head to create content with the "human moments" that truly engage an audience.

Filled with examples from Levy's experience creating content marketing programs, trade books, and hundreds of articles for a variety of B2B and B2C brands, the audiobook shows listeners a step-by-step approach to create content designed to deliver business results. Brand, Meet Story explains the key ways to uncover what your audience cares about and how to turn brand messaging into stories that matter. Levy inspires listeners to develop a compelling voice that will carry the brand tone and values across all channels, and helps them turn their ideas into engaging, story-driven content their audiences will hear, love, and share.

©2016 Heather Pemberton Levy (P)2016 Gildan Media, LLC
Gestione del tempo e produttività Marketing Marketing e vendite Ricerca del lavoro

Cosa pensano gli ascoltatori di Brand, Meet Story

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.