Failure to Communicate copertina

Failure to Communicate

How Conversations Go Wrong and What You Can Do to Right Them

Anteprima

Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

Iscriviti ora
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese, cancelli quando vuoi

Failure to Communicate

Di: Holly Weeks
Letto da: Rosemary Benson
Iscriviti ora

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 15,95 €

Acquista ora a 15,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

Your stomach's churning; you're hyperventilating - you're in a badly deteriorating conversation at work. Such exchanges, which run the gamut from firing subordinates to parrying verbal attacks from colleagues, are so loaded with anger, confusion, and fear that most people handle them poorly: They avoid them, clamp down, or give in.

But dodging issues, appeasing difficult people, and mishandling tough encounters all carry a high price for managers and companies - in the form of damaged relationships, ruined careers, and intensified problems.

In Failure to Communicate, Holly Weeks shows how to master the combat mentality, emotional maelstrom, and confusion that poison difficult conversations. Drawing on her many years as a consultant and coach to leaders and executives, the author explains: why we turn to ineffective tactics when the heat is on; how to avoid the worst pitfalls of difficult conversations, and how to pull yourself out if you fall in; ways to regain your balance and inject respect into stressful conversations, even when you've been confronted, infuriated, or wronged; strategies for mitigating aggression and defensiveness and for clearing the fog of misconceptions; and how to get through the hardest conversations with your reputation and relationships intact.

©2010 Holly Weeks (P)2020 Gildan Media
Comunicazione aziendale Comunicazione e competenze sociali

Cosa pensano gli ascoltatori di Failure to Communicate

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.