HBR's 10 Must Reads for New Managers copertina

HBR's 10 Must Reads for New Managers

HBR's 10 Must Reads Series

Anteprima

Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

Iscriviti ora
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese, cancelli quando vuoi

HBR's 10 Must Reads for New Managers

Di: Harvard Business Review, Linda A. Hill, Herminia Ibarra, Robert B. Cialdini, Daniel Goleman
Letto da: Tom Parks
Iscriviti ora

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 15,95 €

Acquista ora a 15,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

If you read (or listen to) nothing else on becoming a new manager, listen to these ten articles. We've combed through hundreds of Harvard Business Review articles and selected the most important ones to help you transition from being an outstanding individual contributor to becoming a great manager of others.

This book will inspire you to develop your emotional intelligence; influence your colleagues through the science of persuasion; assess your team and enhance its performance; network effectively to achieve business goals and for personal advancement; navigate relationships with employees, bosses, and peers; get support from above; view the big picture in your decision making; and balance your team's work and personal life in a high-intensity workplace.

This collection of articles includes "Becoming the Boss," by Linda A. Hill; "Leading the Team You Inherit," by Michael D. Watkins; "Saving Your Rookie Managers from Themselves," by Carol A. Walker; "Managing the High-Intensity Workplace," by Erin Reid and Lakshmi Ramarajan; "Harnessing the Science of Persuasion," by Robert B. Cialdini; "What Makes a Leader?" by Daniel Goleman; "The Authenticity Paradox," by Herminia Ibarra; "Managing Your Boss," by John J. Gabarro and John P. Kotter; "How Leaders Create and Use Networks," by Herminia Ibarra and Mark Lee Hunter; and more.

©2017 Harvard Business School Publishing Corporation (P)2024 Ascent Audio
Management

Cosa pensano gli ascoltatori di HBR's 10 Must Reads for New Managers

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.