Inside the Box copertina

Inside the Box

A Proven System of Creativity for Breakthrough Results

Anteprima

OFFERTA A TEMPO LIMITATO

Gratis per i primi 3 mesi.
Acquista e inizia la prova
Termina il 28 Gennaio 2025.
Ottieni questo titolo con l'abbonamento Audible - gratis per i primi 3 mesi.
Ascoltate tutto quello che volete con migliaia di audiolibri, podcast e originali inclusi.
Accesso a vendite e offerte esclusive. Puoi cancellare ogni mese.
Approfitta di questa offerta

Inside the Box

Di: Drew Boyd, Jacob Goldenberg
Letto da: David Drummond
Acquista e inizia la prova

Dopo 3 mesi, 9,99€/mese. Termina il 28 Gennaio 2025. Si applicano termini e condizioni

Acquista ora a 21,95 €

Acquista ora a 21,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

The traditional attitude toward creativity in the American business world is to "think outside the box": to brainstorm without restraint in hopes of coming up with a breakthrough idea, often in moments of crisis. Sometimes it works, but it’s a problem-specific solution that does nothing to engender creative thinking more generally.

Inside the Box demonstrates Systematic Inventive Thinking (SIT), a method that systemizes creativity as part of the corporate culture. SIT requires thinking "inside the box", working in one’s familiar world to create new ideas independent of specific problems.

Dozens of books discuss how to make creative thinking part of a corporate culture, but none takes the innovative and unconventional approach of Inside the Box. SIT’s techniques and principles have instilled creative thinking into such companies as Procter & Gamble, Johnson & Johnson, and other industry leaders. Inside the Box shows how corporations have successfully used SIT in business settings as diverse as medicine, technology, new product development, and food packaging. With "inside the box" thinking, companies of any size can become sufficiently creative to solve problems even before they develop and to innovate on an ongoing basis.

©2013 Drew Boyd and Jacob Goldenberg (P)2013 HighBridge Company
Comportamento sul posto di lavoro e organizzativo Gestione del tempo e produttività Imprenditorialità Management Successo personale

"Among the few ideas that have fundamentally changed how I look at life is the idea that creativity can be simple and systematic. In this book, Jacob and Drew explain the basic building blocks for creativity and, by doing so, help all of better express our potential." (Dan Ariely, author of Predictably Irrational)

Cosa pensano gli ascoltatori di Inside the Box

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.