Matter copertina

Matter

Move Beyond the Competition, Create More Value, and Become the Obvious Choice

Anteprima

OFFERTA A TEMPO LIMITATO

Gratis per i primi 3 mesi.
Acquista e inizia la prova
Termina il 28 Gennaio 2025.
Ottieni questo titolo con l'abbonamento Audible - gratis per i primi 3 mesi.
Ascoltate tutto quello che volete con migliaia di audiolibri, podcast e originali inclusi.
Accesso a vendite e offerte esclusive. Puoi cancellare ogni mese.
Approfitta di questa offerta

Matter

Di: Peter Sheahan, Julie Williamson
Letto da: Peter Sheahan, Walter Dixon
Acquista e inizia la prova

Dopo 3 mesi, 9,99€/mese. Termina il 28 Gennaio 2025. Si applicano termini e condizioni

Acquista ora a 17,95 €

Acquista ora a 17,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

So how do you build a company that matters?

Companies and people that matter have successfully become the obvious choices in the hearts and minds of their customers, their employees, and their communities. They elevate themselves by consistently finding ways to solve the most pressing needs their markets face. The result? They create more value year after year and build sustainable, differentiated organizations.

In Matter, Peter Sheahan and Julie Williamson show you how to identify the place where you can create the most value - your edge of disruption - at the intersection of old and new, where your existing profits, reach, and reputation enable you to create the markets of the future. This is the place where the most important problems are solved and where the fewest people can solve them. Your edge of disruption is where your opportunity to matter is found.

Matter uses extensive case studies of real companies that have successfully become the obvious choice in their markets - from high-profile corporations like Adobe and Burberry to lesser-known brands like Littlefield and BlueShore Financial. Their stories define innovative and impactful approaches to business that you can use to influence and partner with the right customers and clients to win in our radically changing world. Through their journeys you will find the inspiration and courage to lean in to complexity and solve the higher-value problems that matter most.

Don't just listen to this book - use it to identify and act on opportunities to create the most value and accelerate your own journey to becoming a person and a company that matters.

©2016 Peter Sheahan (P)2016 Gildan Media LLC
Leadership Management Marketing e vendite Piccola impresa e imprenditorialità Successo personale

Cosa pensano gli ascoltatori di Matter

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.