No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition) copertina

No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition)

No B.S. Series

Anteprima

Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

Iscriviti ora
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese, cancelli quando vuoi

No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition)

Di: Dan S. Kennedy, Kim Walsh Phillips
Letto da: James Romick
Iscriviti ora

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 15,95 €

Acquista ora a 15,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

Simply broadcasting a message to millions by social media accomplishes little for most businesses. Dan S. Kennedy and Kim Walsh Phillips are here to tell it like it is: If you're not focusing on converting social media traffic into sales, you might as well set your money on fire.

Kennedy and Walsh Phillips teach you the customer-getting, sales-boosting direct-response strategies you must employ with every social media campaign so you can stop accepting non-monetizable "likes" and "shares" as a return on your time. You'll learn: six direct-response principles that must be applied to social media marketing; the most powerful marketing tactic (per Google); how to get riches with niches and become a magnet to your customers; the monetizing magic of crafting effective emails; the number-one way to prevent wasted marketing dollars; five ways to grow your list for free (before spending a dime on advertising); how to turn passive content into an active conversion tool; how to create raving fans who introduce you to their networks; how to turn niches into riches, laser in on your perfect prospects, and ignore the "tire kickers"; and how to harness the biggest secret in social media - offline.

Discover the principles behind successful marketing campaigns and start making dollars and cents out of your social media strategy.

©2020 Entrepreneur Media, Inc. (P)2020 Gildan Media
E-Commerce Marketing Marketing e vendite

Cosa pensano gli ascoltatori di No B.S. Guide to Direct Response Social Media Marketing (2nd Edition)

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.