Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition) copertina

Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

Understanding Diversity, Opportunity Gaps, and Teaching in Today’s Classrooms

Anteprima

Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

Iscriviti ora
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese, cancelli quando vuoi

Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

Di: H. Richard Milner IV
Letto da: Bill Andrew Quinn
Iscriviti ora

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 15,95 €

Acquista ora a 15,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

2021 PROSE Award Finalist, Education Practice and Theory Category

In the thoroughly revised second edition of Start Where You Are, But Don't Stay There, H. Richard Milner IV addresses the knowledge and insights required on the part of teachers and school leaders to serve students of color.

Milner focuses on a crucial issue in teacher training and professional education: the need to prepare teachers for the racially diverse student populations in their classrooms.

The book, anchored in real-world experiences, centers on case studies that exemplify the challenges, pitfalls, and opportunities facing teachers in diverse classrooms. The case studies—of teachers in urban and suburban settings—are presented amid current discussions about race and teaching. In addition, the second edition includes a new chapter dedicated to opportunity gaps in education and an expanded discussion of how Opportunity-Centered Teaching can address these gaps.

Start Where You Are, But Don't Stay There strives to help educators in the fight for social justice, equity, inclusion, and transformation for all students. It is a book urgently needed in today's increasingly diverse classrooms.

©2020 The President and Fellows of Harvard College (P)2022 Tantor
Istruzione

Cosa pensano gli ascoltatori di Start Where You Are, but Don’t Stay There (Second Edition)

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.