Anteprima
  • The Artist's Guide to Success in the Music Business, 2nd Edition

  • The “Who, What, When, Where, Why & How” of the Steps that Musicians & Bands Have to Take to Succeed in Music
  • Di: Loren Weisman
  • Letto da: Loren Weisman
  • Durata: 18 ore e 17 min

Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese, cancelli quando vuoi

The Artist's Guide to Success in the Music Business, 2nd Edition

Di: Loren Weisman
Letto da: Loren Weisman
Iscriviti ora

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 14,95 €

Acquista ora a 14,95 €

Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.

Sintesi dell'editore

The Artist’s Guide to Success in the Music Business, 2nd Edition, is a detailed analysis of the subjects that all musicians should understand and apply to pursue a successful and sustainable career in music today. Full of practical advice, this music industry book provides comprehensive details on how to achieve self-empowerment and optimize your success in today’s music business.

From production and performance tips to marketing and career-building advice, this music business book instructs and empowers artists on how to take the hard-earned lessons of a fellow musician and put them to work in their own careers.

Take your music from passion to profession...

From promotion and performance tips to marketing and career-building advice, Loren Weisman serves up lessons culled from his twenty years as a working musician and a music business consultant.

Get straight-talk from the road and the studio in areas such as:

  • Creating the best plan for their career
  • Touring
  • Booking gigs
  • Performing
  • Recording from pre- through post-production
  • Branding a band
  • Fundraising and working with investors
  • Marketing and promotions
©2015 Loren Weisman (P)2020 Greenleaf Book Group

Cosa pensano gli ascoltatori di The Artist's Guide to Success in the Music Business, 2nd Edition

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.