The Entrepreneurial Conversation copertina

The Entrepreneurial Conversation

Creating Mutually Beneficial Business Relationships

Anteprima

Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

Iscriviti ora
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese, cancelli quando vuoi

The Entrepreneurial Conversation

Di: Edward G. Rogoff, Michael Corbett
Letto da: Edward G. Rogoff, Corbett Michael
Iscriviti ora

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 9,95 €

Acquista ora a 9,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

With an enlightening combination of real-world advice and relatable examples, this guide introduces communication skills that can facilitate the development of long-lasting business relationships and, in turn, increase sales results exponentially.

Following an examination of the three critical elements of the entrepreneurial conversation, the narrative details how to think, speak, and listen like a successful entrepreneur. Chapters tailored to entrepreneurially spirited managers and salespersons explore how these practices may be applied to their day-to-day work environments to identify other parties' core issues and address them in a way that creates win-win results.

Wisdom from entrepreneurial luminaries Robert Ezrapour, Milt Kamen, Dick Merians, Chauncey Rapp, Xiaoning Wang, Lloyd Weill, and Don Wilson appears throughout to further illuminate how entrepreneurial conversation can consistently achieve beneficial results for all parties involved.

©2007 Edward G. Rogoff (P)2007 Rowhouse Publishing
Comunicazione aziendale Imprenditorialità Marketing Marketing e vendite Vendite e vendere

"Through practical examples, the authors explain what constitutes an entrepreneurial mindset. Readers of different professions will benefit greatly from reading this enjoyable book." (Kira S. Sheinerman, Ph.D., Vice President, Investment Banking, Rodman Renshaw, LLC)

Cosa pensano gli ascoltatori di The Entrepreneurial Conversation

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.