The Seven Pillars of Customer Success copertina

The Seven Pillars of Customer Success

A Proven Framework to Drive Impactful Client Outcomes for Your Company

Anteprima

Ascolta ora gratuitamente con il tuo abbonamento Audible

Iscriviti ora
Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.
Ascolta senza limiti migliaia di audiolibri, podcast e serie originali
Disponibile su ogni dispositivo, anche senza connessione
9,99 € al mese, cancelli quando vuoi

The Seven Pillars of Customer Success

Di: Wayne McCulloch
Letto da: Nick Hardcastle
Iscriviti ora

Dopo 30 giorni (60 per i membri Prime), 9,99 €/mese. Cancella quando vuoi.

Acquista ora a 12,95 €

Acquista ora a 12,95 €

Conferma acquisto
Paga usando carta che finisce per
Confermando il tuo acquisto, accetti le Condizioni d'Uso di Audible e ci autorizzi ad addebitare il costo del servizio sul tuo metodo di pagamento preferito o su un altro metodo di pagamento nei nostri sistemi. Per favore, consulta la nostra Informativa sulla Privacy qua.
Annulla

A proposito di questo titolo

As a customer success leader, whose insight do you rely on for success?

Your field is still maturing, yet your profession is one of the fastest growing in the world. There are tons of books and blogs written by success professionals sharing their experiences and strategies, but how do you know what will work for your specific situation? Whose advice is the expertise you can trust?

Wayne McCulloch has more than 25 years of experience in the software industry — years spent in training, adoption, and customer experience, the building blocks for customer success. Now he’s sharing what he knows as a chief customer officer leading global success functions. In The Seven Pillars of Customer Success, Wayne provides an adaptable framework for building a strong customer success organization. From customer journey actions to the development of transformation advisors, you’ll learn about detailed examples of how companies have put these seven pillars to the test. To create a culture of customer success and stand out in the marketplace, you need a proven framework and knowledgeable perspective — this book provides both, and more.

©2021 Wayne McCulloch (P)2021 Wayne McCulloch
Marketing e vendite

Cosa pensano gli ascoltatori di The Seven Pillars of Customer Success

Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensione

Recensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.