-
Reclamemuziek
- Di: Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
- Podcast
Impossibile aggiungere al carrello
Puoi avere soltanto 50 titoli nel carrello per il checkout.
Riprova più tardi
Riprova più tardi
Rimozione dalla Lista desideri non riuscita.
Riprova più tardi
Non è stato possibile aggiungere il titolo alla Libreria
Per favore riprova
Non è stato possibile seguire il Podcast
Per favore riprova
Esecuzione del comando Non seguire più non riuscita
-
Riassunto
Episodi
-
1 ora e 19 min
Impossibile aggiungere al carrello
Puoi avere soltanto 50 titoli nel carrello per il checkout.Riprova più tardiRiprova più tardiRimozione dalla Lista desideri non riuscita.
Riprova più tardiNon è stato possibile aggiungere il titolo alla Libreria
Per favore riprovaNon è stato possibile seguire il Podcast
Per favore riprovaEsecuzione del comando Non seguire più non riuscita
-
Sep 20 202246 min
Impossibile aggiungere al carrello
Puoi avere soltanto 50 titoli nel carrello per il checkout.Riprova più tardiRiprova più tardiRimozione dalla Lista desideri non riuscita.
Riprova più tardiNon è stato possibile aggiungere il titolo alla Libreria
Per favore riprovaNon è stato possibile seguire il Podcast
Per favore riprovaEsecuzione del comando Non seguire più non riuscita
-
Jun 22 202251 min
Impossibile aggiungere al carrello
Puoi avere soltanto 50 titoli nel carrello per il checkout.Riprova più tardiRiprova più tardiRimozione dalla Lista desideri non riuscita.
Riprova più tardiNon è stato possibile aggiungere il titolo alla Libreria
Per favore riprovaNon è stato possibile seguire il Podcast
Per favore riprovaEsecuzione del comando Non seguire più non riuscita
Sintesi dell'editore
Iedere artiest droomt van een hit. Maar merken die dromen van een hit zijn er ook. Niet zo vreemd, want airplay, hit succes en positieve herhaalde associatie betekent een enorme boost voor je branding en bekendheid. Dat het mogelijk is, blijkt bijvoorbeeld uit de commercials van Interpolis (‘Smoorverliefd’) en PLUS Supermarkten. Voor die laatste maakte singer-songwriter Joe Buck het liedje ‘The Way You Take Time’. Het liedje uit de reclame groeide uit tot een airplay top tien hit. Verantwoordelijk voor die samenwerking was Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company. Amp.Amsterdam is ook de initiator achter de Reclamemuziek podcast, de nieuwe podcast serie over muziek, branding en merken. In een serie korte afleveringen neemt presentator Amber Roner je mee in de wereld van de reclamemuziek. Ze gaat in gesprek met artiesten, producers, music supervisors, publishers en natuurlijk reclamemakers. Wat betekent geluid voor je merk? Op welke wijze zorgt muziek voor herkenbaarheid en identiteit van je brand? De Reclamemuziek podcast is een must-listen voor iedereen die in de reclame werkt en wilt weten hoe je boodschap versterkt kan worden of een doelgroep op natuurlijke wijze bereikt. De serie is ook interessant voor artiesten, songwriters, producers en muziekliefhebbers die meer willen weten over de mogelijkheden en kracht van muziek, of de wijze waarop een commercial als springplank voor een artiest kan werken.
2021 © Amp.Amsterdam // The Sonic Branding Company
Altri titoli dello stesso
Autore
Cosa pensano gli ascoltatori di Reclamemuziek
Valutazione media degli utenti. Nota: solo i clienti che hanno ascoltato il titolo possono lasciare una recensioneRecensioni - seleziona qui sotto per cambiare la provenienza delle recensioni.
Non ci sono recensioni disponibili